Seg bloggare.

2009-10-16 @ 21:37:18

Hejsan sötnosar! Jag är på uuunderbart humör! Jag menar, jag sitter här med exakt allt jag vill ha, skitmat vanilj coke, julkänsla med Ella Fitzgerald och amerikanska julgransbilder från google! I WANT CHRISTMAS kan ni bara tänka er, lyckan och förhoppningen som man alltid har dom där dagarna innan, dels för att familjen inte vet vad dom ska få och för att du inte vet vad du ska få, godiset som man alltid snaskar på, nötterna och Aladin och Paradis såklart ;-) Sen har vi jugranen!! Hallelujah, ge mig jul varje dag! Fast jag tycker också att det är så himmelskt att börja sjunga sina julsånger en månad innan, göra sin årliga hemmagjorda almanacka till julafton opch ät i choklad kalendern ( ursäkta att jag e en barnunnge? :P ) men framför allt att sjunga med den mest fantastiska systern någon någonsin skulle kunna ha, blir så lessen att hon inte längre kommer vara här sen, men vet ni va? Det är ju 10000000000 gånger bättre att få den tid jag har haft med henne än ingen alls, eller hur? :) Life goes on... tyvärr. Asså hon är inte döende om ni trodde det!! HAHAHAHAHA, det lät lite åt det hållet men det var verkigen inte det jag menade! Lägger nog in lie jul-inspererade julinlägg sen.
I hope you have a Holy night.



Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0