Song cry

2009-10-19 @ 15:51:37

Dagens Låt:




Jag absolut äääälskar denhär låten, asså den är ju asbra, den har ju verkligen själ, istället för pppppppppokerface liksom, åååh I heart him!!
Har inte orkat blogga igår, hehe, jag har bilder från igår på stan med sammi , it was awsome, hihi, idag ska jag möta julia, hon ska typ ringa när hon slutar  - som hon gör 4- uppåt ( IT SUCKS ! ) då just nu är jag hemma och lyssnar på Jay Z, ^^, egentligen borde jag plugga just nu men jag lämnar det till ikväll, är tröttis! (A)


/ athea




Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0