Spanska prov

2009-10-05 @ 19:55:23

Har spanska prov imorn - Just great ! Aja, har pluggat som fan nu och har blivit förhörd, vilket gick nästan helt galant! Awsome! :-D , ska gå igenom det innan jag somnar, imorgon bitti ( när hjärnan är rensad och ren ) och i skolan så fort jag har tid! Tycker det var ganska svårt denhär gången, but aint nothing is gonna break me down bithezz! Haha, lyssnar just nu på Jay-Zs nya album, den är ju bättre än bäst? Dom gör ju ett radar par, han och  B asso, för hennes nya skiva och också bästa hon gjort ever? Håller ni me? ^^
Favorit citat: I can't see 'em coming down my eyes, so I gotta make this song cry



Tog faktist med mig kameran till skolan idag!
Dök inte upp sådär jätteofta, men här e en av bilderna som jag tog påväg til skolan ;-)



Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0